středa 22. srpna 2012

I'm not racist but


   Nejsem rasista, ale cikány nemám rád. Nemám nic proti gayům, ale tu Prague Pride si mohli odpustit, nemravové. Nemám nic proti čemukoliv, ale umím z hlavy vyjmenovat tři důvody, proč to nemám rád. O české společnosti se říká, že je velmi tolerantní. Není to pravda, Češi jsou pouze lhostejní. To ale není tolerance.

   "Nemám nejmenší problém s tím, že je někdo gay, lesba, bisexuál, transsexuál, crossdresser, nebo transvestita. Mám a vždycky budu mít problém a vždy budu vystupovat proti, když se bude někdo, kdokoli, snažit institucionalizovat a zneužít existence rozdílnosti mezi lidmi ke svému prospěchu."

   "Nemám nic proti homosexuálům, ale zviditelňování a propagace své orientace tímto homosexuálním pouličním cirkusem je pro mě nepřijatelné a zvrácené."

   "Také nemám nic proti věřícím lidem, tedy těm opravdu věřícím."

   "Nic ve zlym proti turistům, když se sem chtěj podívat, jenže není možný tady žít a taky pracovat. Co to bylo za ránu? Kdo nám to sem z palmy spad? Černý oči, černý tělo to neni můj kamarád! Bílá liga, bílá síla, bílá liga, bílá síla, bílá liga je bílá, bílá vyčisti si boty v nich je tvoje síla, bílá síla mě zaslepila, černou duši mi vybělila."

   "Im not racist, but speak fucking english if your living in America."

Možná je na čase založit stránky Nemám nic proti gayům/cikánům/věřícím, ale...

Žádné komentáře:

Okomentovat