neděle 30. prosince 2012

Plk k pirátskému flejmu

   Pokud na blogu vidíte jako první příspěvek tento, pak to znamená, že výtah z obřího pirátského flejmu jsem ještě nedopsal v celé epické šíři. Popravdě, pokud je kolem jedenácté hodiny, tak jsem ještě pořádně nezačal. Jde o poměrně obsáhlý kus, buďte prosím trpěliví. Při ranní kávě jsem přemýšlel, v jaké formě předat svůj pohled na všechno to odvolávání, silácké řeči a všeobecnou žumpu. Nabízely se různé lákavé varianty. Rozdělení do kapitol The Players/Hráči, The Set-Up/Předehra, The Hook/Léčka, The Tale/Zápletka, The Wire/Spojení, The Shut-Out/Spadla klec a The Finale/Podraz. Tradiční rozdělení dle divadelní teorie, tedy expozice, kolize, krize, peripetie a katastrofa. Vzhledem k množství přímé řeči dané komunikací na fóru byl hodně vysoko i obtížný scénář k absurdnímu dramatu. Ale nakonec jsem ustoupil z ftípků a sepíšu to, jak to vyjde. Nemám patent na objektivitu, samozřejmě budu stranit, komu se mi zachce, přesto to bude mnohem přesnější kousek, než třeba zprávičky lživě.cz.

Žádné komentáře:

Okomentovat