neděle 27. května 2012

Jak se připravit o peníze

   Není to tak dávno, co jsem zmiňoval film Iron Sky o nacistech z odvrácené strany Měsíce. Těšil jsem se jako malej Jarda, ale trápila mě jedna věc - zatímco v Evropě se film vesele promítá od dubna, u nás je "licensed". Neveřejně jsem před pár týdny vyslovil myšlenku, že to distributor posere a pak bude brečet, jak to u nás málo vydělalo. Dneska tuto myšlenku zveřejňuji, neboť se to kromobyčejně hodí, dnes totiž vyšel DVDRip. A co teď? Film chci vidět, ale v kině není. Až v kině bude, budu se muset do kina dopravit, vystát frontu na lístek, přežít reklamy (přestože už jsem platil), přežít otravné lidi okolo (debatní kroužky, hýkající teenagery a kostky tuku chroupající popcorn). Leda... ledažeby... Samozřejmě už to je na disku. Ta volba je jednoduchá.
   Film jsem si užil v pohodlí domova, režisér dostal 5 € na flattru, distributor ostrouhal. Není divu, česká premiéra bude 12. července...

   (Bohužel jsem nenašel způsob, jak na flattru přispět darem přímo filmu, tak doufám, že to rejža sype na společnou hromádku.)

Žádné komentáře:

Okomentovat